הייחודיות של OXO ORGANIC

OXO ORGANIC החלקת השיער המשקמת והבריאה ביותר בטכניקה ייחודית החופפת את חומר ההחלקה ב-  100% מהשיער עם שמפו ולא רק עם מים ומספקת למספרות החלקה בטוחה ובריאה ללא עשן או אדים מסוכנים ועם תוצאות מדהימות ללא צורך בתיקונים , למראה חלק וטבעי , מחליקה את כול סוגי השיער לצמיתות , מה שהוחלק יישאר חלק יש לחדש רק את השורש שגדל.

העניקו ללקוחות שלכם תוצאת מראה טבעית על ידי הטכניקה הבטוחה ביותר הקיימת ומוצר ההחלקה היחיד שנחפף מהשיער 100% לפני השימוש במחליק שיער. גלו דרך חדשה עם בידול ברור מהשכן שלך לשיער נטול קרזולים, חלק ומבריק ובטוח לחלוטין עבורך מעצב השיער ועבור הלקוחות שלך! כי זה לא אם אתה עושה את זה, זה איך אתה עושה את זה.

OXO Organic הוא הדור החדש בהחלקה המהווה אלטרנטיבה לסלונים ומשנה חיים עבור לקוחות סלון.

הנוסחה האורגנית של OXO מחלישה ומרחיבה את קשרי הגופרית ומשנה אותן בבטחה מבלי למוסס או לשבור אותן כך שהשיער לא נפגם בתהליך וניתן לבצע לאחר מכן כול פעולה שעולה על הדעת, בסיום הפעולה ומעניקה לשיער מראה ותחושה רכים וחושניים. נוסחת ה-pH הנמוכה של OXO Organic אינה מכילה כימיקלים קשים, פורמלדהיד, אמוניה או גופרית וניתן להשתמש בה בבטחה על כל הלקוחות. בניגוד לכל סוגי ההחלקות, הנוסחה המתקדמת של OXO Organic אינה מהווה סיכונים בריאותיים, ושומרת על שלמות השיער.

ההחלקה היחידה הנחפפת 100% מהשיער

 OXO ORGANIC – עבודה נקייה ובטוחה

אין צורך לייבש את השיער – פשוט לשטוף ולצאת.

מחליק ומזין את כל סוגי השיער.

ניתן לשחות בבטחה ובחופשיות בים או בבריכה.

מזין שיער יבש, משקם שיער פגום.

ניתן לבצע במהלך ההריון וההנקה.

חידוש הטיפול נעשה רק על שורשים חדשים שצומחים.

מותאם עבור כל סוגי השיער!

 

כל הזכויות שמורות © OXO Organic 2022 | האתר מתוחזק ע”י סוכנות דיגיטל – בידול

0
Your Cart is empty!

It looks like you haven't added any items to your cart yet.

Browse Products
Powered Voltage Emoji by Caddy